fredag, februari 22, 2008

Blowin’ in the wind

Hallå Aftonbladet! Rubriken ”Stormvarning i Sydsverige” på er startsida är länkad till fel artikel. Här är den korrekta länken.

10:15: Nu är ordningen återställd. AB har nu länkat till rätt artikel vilket medförde att mitt blogginlägg inte kommer med. Men jag kommer igen :-)

Ja, nog blåser det så det förslår. SMHI har aviserat storm framåt kvällen i södra Sverige men här på Svartsjölandet verkar vädrets makter ha tjuvstartat. Soptunnorna utanför Vita Huset, modell större och tyngre, hade blåst omkull i morse vilket indikerar en bra bit över styv kuling. Positivt är att förkylningen verkar ge med sig. Kanske har alla baciller blåst bort?

Jag tänker inte skriva ett ord om rixtöntarna i dagens inlägg och hur jag tycker att deras utbud är en förolämpning inte bara mot den mänskliga intelligensen utan även mot god smak och musiken. Nej, jag ska faktiskt puffa lite för min vinyltävling. Du vet väl att du kan vinna valfria vinylskivor till ett värde av 500, 300 eller 200 kronor genom att svara på tre enkla frågor? Klart du ska vara med. Kolla här!

Inga kommentarer: